pondělí 28. ledna 2013

Dokrmujte ptáky..!!

Tak mi to ještě nedá  a prostě musím.


Dnes došlo na to, že jsem si udělala ráno kávu do tohoto hrníčku. Hrnek je to památeční a je s podivem, že na sobě nemá ještě ani "ťuknutí",  vzhledem k četnosti jeho používání. Byl zakoupen v krámku na Kampě před dvaceti třemi lety za deset korun československých při akci, kterou sama pro sebe označuji jako " Havlování". Jeli jsme spolu s jinými studenty podpořit kandidaturu pana V. Havla na prezidenta. 
Dnes mi káva chutná poněkud více hořce. Je mi hořko ze spousty věcí. Z překrucování slov , že pravda a láska zvítězila nad lží a nenávistí, když je to právě naopak. Troufám si říci, že pan prezident Havel se " v hrobě převrátil", když toto zaznělo.Je mi hořce z povrchnosti většiny našeho národa, který už nedokáže odlišit od sebe podstatné a nepodstatné ( to ,že někdo má logopedickou vadu má při rozhodování větší váhu než to, že se někdo " prolže" celou kampaní). Je mi hořce z toho, že je lidem jedno, že pána, kterého si většina zvolila, by bylo možno úplně v regulích zákona žalovat a potrestat za nactiutrhání ( za které by mu ve středověku, kterým se tak často " oháněl" hrozil pranýř a to asi na hodně dlouho). Je mi hořko z neochoty se informovat u té většiny, která volila MZ. Protože, pokud by byla ochotna se informovat, zjistila by, že  heslo " jsem jako vy",pána, kterého volila neplatí. Tedy doufám. Protože to bychom měli v republice pěknou " sešlost".
Mí mladí muži se před druhým kolem sháněli po informacích, co že byla ta tzv. "opoziční smlouva". Zčásti jsem vysvětlila a shlédli TOTO. Doporučuji se podívat i když to není nic "duchapovznášejícího". Jen pro informaci. Jen dodávám, že dnes noviny píší, že pan Šlouf, bývalý poradce Zemana(, od kterého se ten při kampani distancoval, neb Šlouf je viněn z korupce a jiných protizákonných věcí), byl při slavení " vítězství" a byl dojetím celý bez sebe , jak jim ten plán vyšel a už se těší na další " rádcování". To lidem nevadí, že je pan Zeman " vodí za nos" ? 
Tak, bylo mi to v sobotu moc líto,cítila jsem se bezmocná a vše přetáhla " chmura". Neměla jsem už dlouho prezidenta a zase ho mít nebudu. Taková promarněná šance.


Včera jsem si četla komentáře různých osobností na výsledky voleb a musela jsem se usmát nad komentářem pana Cílka. Citace : "Po volbě prezidenta jsem pochopil, že je nutné dělat něco pozitivního. Tím, že jsme neustále mysleli na politiku, jsme málo mysleli na jiné věci, například na ptáky. V těchto zimách uhyne nejvíc ptáků, proto prosím lidi, ať je dokrmují." Tak to mě posadilo na zem. Vzala jsem sypání a šla dosypat :-)

(I když my máme balkón jedno veliké krmítko, protože jsem zapomněla, před prvním mrazem schovat zde odloženou bednu hrušek a ty "zkašovatěly" a tak jsou dány k dispozici hejnům kosáků).
Také jsem se musela pousmát nad reakcí mé dcery . Při sledování filmu o Janu Palachovi Hořící keř včera večer , při scéně, kdy skupina studentů odnáší bustu Lenina bokem, aby mohla umístit na zeď posmrtnou masku Palachovu, Agi vzhlédla od pletení a praví . " A kdo je ten chlap?" ( má na to ještě při svém třináctiletém životě nárok:-) )- myšleno Lenin. Je to krása. To bych si také neřekla, že my, kteří museli recitovat básně k oslavě Lenina již v MŠ se dočkáme doby, kdy naše "ještěmalé" děti Lenina nepoznají a nikdo jim to nebude zazlívat. 
Takže bude líp ! a dokrmujte! :-)

3 komentáře:

  1. Reakce Václava Cílka byla nejlepší. Úplně jsem viděla ty modré ptáky ODS, jak tuto zimu hynou :-) :-) :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Já z tohoto Cílkova komentáře byla také úplně vedle.:)) Vystihl to nejlépe ze všech, je třeba dělat jen pozitivní věci, aby se ta negativní energie, kterou tu teď postarší pán z Vysočiny vypustil, přebila. Ptáčkům a všemu líbeznému zdar!

    OdpovědětVymazat