středa 12. prosince 2012

Moje Jana, tvoje Jana..

Mám blízkou kamarádku. Kromě jiných věcí nás spojuje to, že máme každá svou šikovnou Janu :-). Když se vidíme , po nějaké době přijde řeč na to, co dělá její Jana a co dělá moje Jana..
  Moje Jana mě již před rokem zásobila vánočními dárky ( čas letí..)  a jelikož obě preferujeme směnný obchod, byl jí za ně slíben oválný talíř..  Ouha, oválný talíř větších rozměrů.. a točený. Vznikla téměř konference na toto téma..Po seřezávání vytočených  talířů jsem stejně nakonec skončila u formy. Talíř v dekoraci měl svůj dlouhý vývoj :-).. Takže snad konečně teď. Po roce odevzdám...

4 komentáře:

  1. Obě Jany jsou šikulky, keramika je krásná a oválný talíř dost závidím :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Petro, děkuji. Moje Jana :-) po tak dlouhé době už nejspíš nic moc nečeká, tak doufám, že to v pořádku donesu. ( Jako, že nikde neuklouznu...) Jinak mě " asi raní". Monika

      Vymazat
  2. No já si jich budu považovat, hýčkat a ... Ten patchworkový jel s námi dnes na chaloupku a naší kuchyni moc sluší. Moniko veliké díky. Jsem dlužník, neboť když jsem si vymyslela tuhle věcičku, vůbec jsem netušila co je ta tím úsilí. Ale ty jsi neskutečně šikovná, takže si můžu vymýšlet i blbiny. Jo a máš to tady pěkné. Jdu si všechno pročíst a hlavně okouknout Toníčka. Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, Jani, dlužník jsem já. Tonda zalezl pod novou deku a má asi stan..? Takže zase příště :-) Monika

      Vymazat