neděle 30. prosince 2012

Kruhy rodinné, kruhy v obilí...


 Jsou stejně záhadné. A někdy nepochopitelné. Ač mám v rámci studia univerzitního nějaké zkoušky z psychologie, ač jsem se snažila se probrat rodinnými konstalacemi  a  teoreticky "rozumím", teorie se mi rozbíhá s praxí. Jak se to někdy stane, člověk se někdy ocitne na místech, na kterých nikdy nepředpokládal, že by mohl  být  ( a ani o tom nesnil a netoužil..)a v situacích stejně tak.Není nad nakumulované city. Tak před několika lety  mě můj bratr, při naší "road movie" z východního pobřeží USA na západ, večer v  v motorestu někde v Utahu  ,zvýšeným hlasem informoval  :"..Ty jsi snad žila v jiné rodině nebo co..!?" Tak je to.Rozdílné vnímání stejných situací, paralelní světy v rodinných jednotkách  a rodinné zátěže, které si pak neseme do svých rodin.Jiné planety s různými jazyky.Jak bylo řečeno člověkem moudrým : "nezbývá, než je překrýt střechou z lásky..", protože se prostě máme.Jen si říkám, co jednou budou říkat mé děti, co kdo zvládal a nezvládal, co bolelo a co ne. Snažím se co nejvíce chytat, ale ...
Nicméně  mám problém obdarovávat " jinou planetu". Tak vznikla opět rukodělka vánoční. Kuchyň  bílo-černo- červená. tedy :

5 komentářů:

  1. Ale jsi šikovná, to vidí všichni stejně né? Inspirovala jsi mne, zkusím ušít nějaká podkafíčka, tedy hned jakmile dodělám resty. J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-)Jani ,díky, ale jak na co. A na ta podkafíčka jsem zvědavá. Rozesmála si mě, jsem netušila, že máš takové ambice..:-)( viz tvé předsevzetí).

      Vymazat
    2. Mám. Inspirovaly mne blogerky, které si dělají koláže z toho, co udělaly ten minulý rok a píší, jaké cíle mají na další rok. Jsem rozumu mdlého, tak mne nic jiného nenapadlo.

      Vymazat
  2. Moni, máš makové období? A krásná fotka krajková...až na druhý kuk jsem poznala kuchyňské okénko. Což mi připomíná, že bych Tě chtěla - se zpožděním - informovat o tom, že používám výhradně Tvou keramiku při focení svých věcí na fleru (mám tam i ta podkafíčka ;-)
    Ehm, takže pokud jsi proti, prosím, napiš (a stejně máš smůlu, protože bez Tvých výtvorů by ty moje neměly šmrnc).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Ivi, fotku dělala Agi, když jsme vařily až se pařilo..:-)Jak vidíš, Tvého ptáčka jsme "ozimnily" a může viset jaro, léto...

      Vymazat