pondělí 10. prosince 2012

Když Tonino spí (v různých fázích,v různých dnech, alespoň trochu..:-) )


To nejsou květináče,
ale "snídaňové" hrnky. Už obtočené a zauchacené.
Namalované engobami.
Přežahlé.
Naglazované a naostro vypálené.

Včí mák a čekanka. Ať žije melta!


11 komentářů:

  1. hrnky velikosti květináče jsou stejně ze všech ty nej! ty vaše jsou navíc nádherný...

    OdpovědětVymazat
  2. Dnes na ně hledím potřetí... J.

    OdpovědětVymazat
  3. Pááni, ty hrnečky jsou nádherné:-)
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  4. Na kruhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu, závidím!!!
    Musím se to už jednou naučit ... asi až budu velká ... :o).

    OdpovědětVymazat
  5. Já jsem měla při čtení malého výseku vašich článků takové , myslím, klasicky ženské asociační pásmo :-). Nejdříve jsem se "prolistovala" keramikou a cestou mi napadalo : no tak chodí do keramiky, fajn, tak já ji ťuknu, že mám příští týden kurz na modelované květináče..:-) Tak nějak žiji v tom, že žijeme všichni v jednom městě , ne..:-)
    Děkuji za návštěvu :-) Monika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teď tomu nerozumím: kam a kdy mám na ten kurz teda dorazit ...? Jste z Prahy? PŘIJDU!!! ... :o)

      Vymazat
    2. :-), no právě, že ne. Olomouc to jistí. Já jsem jen ve své hlavě narazila na to, že, když je to vlastně tak jednoduché se spojit okamžitě, bleskuhbitě...tak má jeden pocit, že jsme "tady za rohem" (než jsem se za dalších pár sekund pročetla k Praze..:-) )M

      Vymazat
    3. Ahaaaaaaaaaaaaaaa, škoda.
      Když já v Olomouci ani nemám nikoho, komu bych se vnutila na návštěvu ... :o).

      Vymazat