čtvrtek 20. prosince 2012

A na co máš tolik kostiček..?

Že, Jani ?
 Měla jsem před časem kostičkové období. Syn : "Co to děláš ?" Já :" KOSTIČKY"? Syn: " A na co to bude ?" Já : " Nevím ." Mám slabost pro háčkovanou " dlažbu" :-).
                                                                  Jejich čas přišel.
S heslem : kabelek není nikdy dost. Takže kabelky a tašky a polštářek a tak..

A protože jsem se na různých stránkách různě inspirovala ( udělala včelí úly a uvařila čajové vánoční želé.:-)) ,také jedna pozdní inspirační. Toto cukroví se jmenuje sirky a je to u nás jeden z největších favoritů. 
Suroviny : 60 g hl.m,80 g másla,80 g mletého ( opravdu mletého - na  mlýnku na mák, nebo velice jemně nastrouhaného) kokosu, 50 g práškového cukru, 50 g kakaa, jedno vejce. Vše se smíchá, vyválí a nakrájí na tenké špalíčky. Po upečení se jeden konec namáčí v čokoládě. U nás se peče rovnou z dvojité dávky. Kdo má rád kokosovou hořkosladkou chuť, přijde si na své. :-)

8 komentářů:

  1. Tajím dech. Ten vzor jsem přehlídla. Jak já jásám, že si píšeš blog. Krásné svátky. Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, ta paní měla předtím rozpis vzoru na stránkách přímo a zadarmo, teď to nemůžu najít. Takže to možná změnila. V každém případě jsem si to vytiskla, takže v případě zájmu předám. Není těžký, ale takový hodně kombinovaný. Já, jako čtverečkový začátečník, jsem to tak vnímala. Připadalo mi to jako malování háčkem . :-) A mějte se moc hezky.

      Vymazat
  2. Jééé! Pěkné :-) Taky se chystám na čterečky, ale na mnohem jednodušší.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Petro, já jsem viděla! Bude to moc pěkné. Fakt jsem zvědavá, koupila jste si krásnou " barevnost" .

      Vymazat
  3. Milá Moni, vypadá to, že Tě moje ukecanost bude pronásledovat i tu... ale mezi okouzlujícími fotkami se zmiňuješ i o čajovém želé... je fakt mňamozní. Hledala jsem hned ten recept a našla na http://helenshomehelensworld.blogspot.cz/. Ty asi taky. Ale moc se mi nezdá ten anýz, z toho Tvého teda aspoň cítit není. Prozradíš recept?
    Jo a mám tři podobné melírové vlny doma. Vždycky si zdůvodním, proč příště zásadně ne-podlehnout, a jdu do galanterie a přibude klubko. Chjo.

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Ivi, anýz jsem dala,moc jsem neměla důvěru, ale dala :-). A nebyl nakonec vůbec cítit. Takže je tam. A s těmi klubíčky, to je mor. Já jsem si zase objednala přes " počítač" a jak jsem byla v tom záchvatu, že přece mám tu adresu a tady to je hezké a toto taky... Tak mi přišla krabička, mám dvě modrá klubíčka a dvě zelená a čtyři písková a dvě melírovaná... a na všechno je to málo... To je klubíčkové zatmění..:-) ( To jsem zvědavá, co z toho vytvořím)

    OdpovědětVymazat
  5. Háčkovaná dlažba? Vypadá super!!
    Ajka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, a jestli jste to viděla v kuse ( viz adresa..) Ta deka fakt je. Chtěla bych někdy..:-)Monika

      Vymazat