čtvrtek 29. listopadu 2012

Vše je na kopci ( a nebo pod kopcem..)..


  " Mami, ty sis založila blog?? A na co?" Ano, toto je dotaz zcela na místě. Já, která bojuji s mediem zvaný počítač a někdy je to opravdu souboj velice velice  nerovný. A to i v případě , že po NĚM chci, aby fungoval prostě jako lepší psací stroj! Na veškeré problémy svolávám potomky bez rozdílu věku. Většinou zasáhnou velice rychle a přesně. Bohužel tak rychle, že nestačím postřehnout, kde se stala chyba.. V době jejich nepřítomnosti používám zbraň pana Ringo Čecha ( ačkoliv, tohoto pána jinak  nemusím), který v nějakém zábavném pořadu sděloval, že při neshodách s PC ho prostě restartuje a ono  HO to bolí. Takže restartuji a restartuji..Ach, jo. Nicméně, jsem tímto dotazem byla donucena k odpovědi. I pro sebe.
   Středobodem mého žití je, kromě záležitostí, které mě převyšují, fakt, že mi bylo dáno být mámou čtyř dětí , ženou svého muže, dcerou své maminky a sestrou a snachou...:-) Jsem neklidný jedinec, který se ale pořád snaží zastavit. K tomuto potřebuji zaměstnávat hlavu i ruce. A to nejen prací , ale i prací jinou :-).
   Děti mají větší věkový rozptyl. Potkalo mě to, co jsem si nikdy nemyslela.. Jsem v téměř čtyřiceti pěti  letech na mateřské dovolené. Najednou je zase nějaké místo pro činnosti, na které už  předtím nebyl čas.A na věci, na které byl čas předtím ,čas není... Prozatím.
bratr a bratr
    Vše začalo náběhem na  atopický ekzém malého Toníka a mou snahou o zdravější stravu.. Takže třeba kváskový chleba vlastní silou? A bez pekárny. A jak? Po několika pokusech ( ne moc úspěšných) jsem narazila na paní Kláru a její báječné výrobní postupy. Chléb je zdolán a já objevuji pár dalšíchúžasných žen , které jsou velmi inspirující a šikovné a ráda bych s nimi "prohodila alespoň počítačové slovo". Takže  Ho ( PC) prostě pokořím! Třeba. Možná. :-)
      A u nás se říká "pod kopcem":-)

Žádné komentáře:

Okomentovat